Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

Επιστροφή στο Χωριό;

της  Maria Benetaki

Ακουω τελευταια απο πολλα στοματα πως η λυση ειναι να γυρισουμε στο χωριο μας να καλλιεργησουμε το φαγητο μας ε??
Εχω κ εγω μια μανουλα. Αυτη η μανουλα εχει ενα συντροφο που δεν θα ειχε να φαει καποια στιγμη θυμα κ αυτος της κρισης.
Αποφασισαν να πανε να ζησουν στο χωριο να καλλιεργησουν το φαγητο τους κ να στηριξουν αυτος τα τρια παιδια του κ η μανουλα μου το δικο της.
Κ οι δυο τους ανθρωποι που στο παρελθον εζησαν απο τη γη.


Εφαγαν απο τα ζωα τους.Γνωστες της ζωης εκεινης που προσταζε να σφαξεις το κατσικι σου για να ζησεις εσυ.
Φυτεψαν,ποτισαν,εσκυψαν,κοπιασαν,διπλωσαν,τσακισαν τα χερια τους κ οι δυο.Ψηθηκαν στο λιοπυρι,στεγνωσαν στον αερα,κρυωσαν,μουσκεψαν τον κοκκαλο τους στη βροχη.
Το πρωτο τριμηνο το νερο που πληρωσαν ηταν 300 ευρω για το χωραφι.
στον επομενο τονο καποιος η καποιοι μπηκαν στον κηπο κ δεν αφησαν τιποτα(σε χωριο που επιτρεπεται να μπεις κ να παρεις για να φας κοινα αποδεκτο αλλα οχι τα παντα)
Τα ζωα τους ψοφησαν το ενα μετα το αλλο απ'τη ζεστη,απ το κρυο απ τις αρρωστιες.
ΟΙ ζωοτροφες ειναι κακης ποιοτητας,πολυ ακριβες κ δεν υπαρχει δυνατοτητα να τραφουν οπως παλια απο τη γη..
Δεν το λεω για να σας απογοητευσω....ξερω απ τον παππου μου οτι κ αυτοι πεινασαν...αλλα δεν πληρωναν φορους,εξευτελιστικες τιμες κ αντιτιμα στα παντα..δεν πληρωναν την πετρα πανω στο κεφαλι τους κ τα ζωα ζουσαν στο ιδιο δωματιο μ αυτους για να ζεσταθουν να μην ψοφησουν....
Δεν θα σας πω αλλα...η μανουλα μου επιστρεφει στην πολη..στα χαρατσια,στους φορους στην ελλειψη θερμανσης κ ιατροφαρμακευτικης περιθαλψης...
Κ εγω??ποτε θα με στειλουν να καλλιεργησω το χωραφι μου???

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου