Κυριακή 2 Ιουνίου 2013

ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ…












Του Βασίλη Μακρίδη*

          Όταν οι Αμερικανοί βομβάρδιζαν το Ιράκ στον πόλεμο του Περσικού, εγώ είπα: «Και τι σχέση έχω εγώ; Εδώ είναι Ελλάδα, εμείς εδώ δεν κινδυνεύουμε από αυτά… Άσε που οι Αμερικανοί είναι και σύμμαχοι!».

Όταν οι Τούτσι έσφαζαν 1 εκατομμύριο Χούτου στη Ρουάντα, εγώ είπα «Στ' αρχίδια μου... Και τι με νοιάζει εμένα τι παθαίνουν οι μαύροι στην Αφρική; Είπαμε, εδώ είναι Ελλάδα!».
Όταν οι Ταλιμπάν στο Αφγανιστάν έσφαζαν γυναίκες που δεν φορούσαν τη μπούργκα μέχρι και το έδαφος, εγώ είπα «Χέστηκα... Ας είμαστε καλά εδώ, που οι δικές μας φοράνε τα μίνι μέχρι τον αφαλό!... Είπαμε, εδώ είναι Ελλάδα!».
Όταν οι Ισραηλινοί έσφαζαν άμαχο πληθυσμό, ακόμη και παιδάκια στη Λωρίδα της Γάζας, εγώ είπα: «Φτου, φτου, φτου, μακριά απ' τον κόρφο μας», και γύρισα πλευρό να κοιμηθώ. Είπαμε, εδώ είναι Ελλάδα!
Όταν οι χρυσαυγίτες έσφαζαν μετανάστες στις γειτονιές της Αθήνας, εγώ είπα: «Σιγά μην κλάψουμε και για τα Πακιστανά και τα Αφγανά... Αυτοί είναι «λαθραίοι»· να πάνε πίσω στις πατρίδες τους, άμα δεν γουστάρουν εδώ, να δουν τη «γλύκα»!... Είπαμε, εδώ είναι Ελλάδα!».
Όταν ο Ερντογάν έσφαζε Τούρκους πολίτες στην Κωνσταντινούπολη και σε άλλες πόλεις, εγώ είπα «Ρε, δεν πά' να γαμηθούν οι «κωλό-Τουρκοι», σιγά μη μας νοιάζει τι θα πάθουν οι «αιώνιοι εχθροί» μας!... Εδώ είναι Ελλάδα, ρε!».
            Όταν ήρθαν να με συλλάβουν επειδή χρωστούσα 5 κατοστάρικα στην Εφορία, κοίταξα γύρω μου, μήπως φανεί κανένας κωλο-Έλληνας να φωνάξει, αλλά όλοι «την είχαν κάνει» προ πολλού… Είπαμε, εδώ είναι Ελλάδα…


Πάστορας Νόιτρόλλερ
Για την αντιγραφή: Βασίλης Μακρίδης
02/06/2013

*Ο Βασίλης Μακρίδης είναι δημοσιογράφος και μεταφραστής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου