Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

Φωτόπουλος προς ΠΑΣΟΚ: Διαγράψτε με!




''Εγώ δεν έφυγα από το ΠΑΣΟΚ, εσείς φύγατε'', αναφέρει ο πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ Νίκος Φωτόπουλος, σε ανοιχτή επιστολή που έδωσε την Πέμπτη στη δημοσιότητα με την οποία καλεί την ηγεσία του κόμματος να τον διαγράψει από μέλος.

Ο κ. Φωτόπουλος διαψεύδει τις πληροφορίες ότι μετακινήθηκε στον ΣΥΡΙΖΑ, αναφέρει ωστόσο ότι στις δύο τελευταίες εκλογές, Μαΐου και Ιουνίου, δεν ψήφισε ΠΑΣΟΚ.

«Αυτό το ΠΑΣΟΚ, έτσι όπως το καταντήσατε, δεν έχει καμία απολύτως σχέση με αυτό που οραματίστηκε και έφτιαξε ο ιδρυτής του (που κάποιοι από εσάς παρακαλάγατε να πεθάνει για να πάρετε την καρέκλα)», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Μάλιστα, ο πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ επικαλείται πληροφορίες, σύμφωνα με τις οποίες ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ σχεδιάζει να διαλύσει την ΠΑΣΚΕ και τονίζει: «Με σεβασμό του λέω ότι η ΠΑΣΚΕ είναι αυτόνομη, ανεξάρτητη και ακηδεμόνευτη παράταξη. Η ΠΑΣΚΕ δεν είναι η ταμπέλα της. Πάνω από όλα είναι η ιστορία, οι αγώνες και τα μέλη της».


Αναλυτικά, η ανοιχτή επιστολή του κ. Φωτόπουλου αναφέρει:

"ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΚΑΤΑ ΚΟΡΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ ΑΣ ΜΙΛΗΣΩ ΚΙ ΕΓΩ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗΣ ΤΗΣ ΠΑΣΚΕ

Έκπληκτος καθ’ όλη τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου έβλεπα και άκουγα σε καθημερινή βάση χωρίς κανέναν ενδοιασμό διάφορους «σωτήρες του έθνους» πότε από τη Ν.Δ., πότε από το ΠΑΣΟΚ ακόμη και από τη ΔΗΜΑΡ, χωρίς καν να με γνωρίζουν, χωρίς να ξέρουν τι άνθρωπος είμαι πως σκέπτομαι, πως ζω, πως κινούμαι να αναφέρονται στο όνομά μου και να κρίνουν με τον πλέον απαξιωτικό τρόπο υποτιθέμενες κινήσεις και αποφάσεις μου ,που αν αφορούσε τους ίδιους, θα είχαν καταθέσει ένα σωρό μηνύσεις.

Συγκεκριμένα,

Γινόταν πολύ μεγάλη κουβέντα ότι έφυγα από το ΠΑΣΟΚ, ότι προσχώρησα στο ΣΥΡΙΖΑ και μια σειρά άλλα .

Λίγους μήνες πιο μπροστά συνειδητά παρουσίαζαν (κάποιοι το θεωρούσαν ως γεγονός, κλεισμένο και κλειδωμένο) ότι είχα συμφωνήσει να είμαι υποψήφιος βουλευτής με το ΣΥΡΙΖΑ.

Σήμερα, τώρα, που τελείωσαν οι εκλογές (αφού χρησιμοποιήθηκε και βιάστηκε το όνομά μου, με διάφορα απίστευτα και απαράδεκτα σενάρια και ακούσματα) πιστεύω οι «σωτήρες του έθνους» να μου επιτρέπουν να μιλήσω κι εγώ, ο κατά τους διάφορους κυρίους και κυρίες «το βαθύ ΠΑΣΟΚ», «Το βρώμικο ΠΑΣΟΚ», «Ο κρατικοδίαιτος», «ο βολεμένος», «ο υπεύθυνος για την κατάντια του τόπου», «ο καταχραστής Δημόσιου χρήματος», «ο αχάριστος» (αυτά και πολλά άλλα άκουσα εγώ οι φίλοι μου, οι σύντροφοι μου και η οικογένειά μου) που για μεν το ΠΑΣΟΚ κάποια από τα στελέχη του έλεγαν «ο αχάριστος έφυγε» και άλλοι «τέτοιους δεν τους θέλαμε και τους διώξαμε»!!!

protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου